August 2, 2016

Homeomorphism and coffee



Πρόσφατα ήμουν στο "Στάχυ" της Κορίνθου και αποφάσισα να συνοδεύσω τον καφέ μου με ένα ντόνατ. Ατυχώς, η σερβιτόρα έφερε ένα φριχτό λουκουμά άνευ... οπής, που μάλιστα είχε γέμιση φράουλας!

Προσπάθησα να γίνω πιό σαφής ψελλίζοντας: "Θέλω ένα λουκουμά με δισδιάστατη επιφάνεια δακτυλιοειδούς τόρου."

Η νεαρή με εξέπληξε απαντώντας: "Κατάλαβα!" και σέρβιρε επακριβώς ότι ζήτησα!

Βέβαια, είναι σίγουρο ότι θα είχα χάσει το... φως μου αν η πανέξυπνη σερβιτόρα είχε μελετήσει Τοπολογία και μου έλεγε: "Τώρα έχεις 2 ντόνατ, από τοπολογική άποψη!"



YΓ.  Κλικάρετε άφοβα τα 6 link  και  οπωσδήποτε τις 2 εικόνες


2 comments:

ΝίκοςΤ said...

Καλησπέρα σας αγαπητέ.
Εξαιρετικό όπως πάντα το κείμενο σας.
Η σερβιτόρα πιθανόν να ήταν τρόφιμος κάποιου από τα "στατικά" εδώ και χρόνια πανεπιστημιακά μας ιδρύματα.Και μπράβο της που αποδείχτηκε και γνώστης και δουλευταρού. Χάρηκα ιδιαίτερα σήμερα όταν έμαθα από τον γιο μου ότι ο καθηγητής που έκανε το εναρκτήριο μάθημα στους υποψηφίους PHDάδες του τμήματος ηλεκτρολόγων μηχανικών στο πανεπιστήμιο της πολιτείας της ΝΥ που φοιτά εδώ και δύο μέρες ήταν συμπατριώτης μας. Όπως και από το γεγονός ότι προτεινόμενο βιβλίο είναι το "Πιθανότητες,τυχαίες μεταβλητές και στοχαστικές διαδικασίες"των
Athanasios Papoulis και S Unnikrishna Pillai.
Τώρα πως μου ήρθαν στο μυαλό και έγραψα τα παραπάνω; Μα διαβάζοντας το κείμενο σας. Αν διδάσκετε ή διδάξατε σίγουρα θα γοητεύετε ή θα γοητεύσατε το ακροατήριο σας.Να είστε καλά.

negentropist said...

Xαίρομαι ιδιαίτερα για τον γιο σας αγαπητέ e-φίλε.

Κατά σύμπτωση και o γιος μου είναι υποψήφιος διδάκτωρ, αλλά στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών του Καποδιστριακού παν/μίου Αθηνών (ΕΚΠΑ). Το θέμα του είναι "Ανάκτηση, αναπαράσταση και συμπερασμός ατελούς πληροφορίας στον Παγκόσμιο Ιστό με χρήση Λογικού Προγραμματισμού"

Χαιρετώ, στέλνοντας ένα link που αφορά τον Richard Feynman, το οποίο είμαι σίγουρος ότι θα σας +κινήσει !

Richard Feynman and The Connection Machine

:)