July 2, 2009

Αναδυόμενες Σκέψεις


Πρόσφατα είδα στον ύπνο μου ότι ήμουν ο άπιστος πανεπιστημιακός καθηγητής, που γύρισε σπίτι τρεις η ώρα το πρωϊ, με τα ρούχα του στραπατσαρισμένα, τα μαλλιά του ανακατωμένα, τη γραβάτα λυμένη κλπ, και μπήκα στη κρεβατοκάμαρα στις μύτες των ποδιών.

Ξαφνικά το φως άναψε !

"Περιμένω τις εξηγήσεις σου", μου είπε σε αυστηρό τόνο η γυναίκα μου.

"Ε, καλά", απάντησα δειλά, "το παραδέχομαι. Είχαμε βγεί έξω με τα παιδιά και ήπιαμε και, να έχασα μερικά λεφτά στα χαρτιά, και είχε και ... γυναίκες".

"Δεν μπορείς να με ξεγελάσεις εμένα" μου απάντησε καχύποπτα η συμβία μου. "Πάλι Φυσική έκανες !"

Έπειτα απο χρόνια "ερωτικής" ενασχόλησης με την σωματιδιακή φυσική, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η ιστορία του Αδάμ και της Εύας στη Βίβλο είναι λανθασμένη. Δεν αληθεύει οτι ο όφις είπε στην Εύα να φάει το μήλο της γνώσεως, ότι εκείνη τον άκουσε, ότι κατόπιν το πρόσφερε στον Αδάμ και ότι ο θεός τους καταδίκασε και τους δύο στο μαρτύριο της δουλειάς και του θανάτου για να τιμωρήσει την παρακοή τους.

Αυτό που πραγματικά συνέβη είναι ότι ο Αδάμ και η Εύα έφαγαν φίδι σε ένα κινέζικο ρεστοράν που ονομαζόταν Γνώση και τελείωσαν το γεύμα τους με λι-τσι και μπισκότα της τύχης.

Ο Αδάμ άνοιξε το μπισκότο του και διάβασε : "Να οι εξισώσεις του Σύμπαντος. Καλή τύχη με τους υπολογισμούς σου."

Άνοιξε και η Εύα το δικό της μπισκότο και διάβασε: "Μη πιστεύεις τίποτα απ' όσα σου λέει αυτός ο άντρας."

Και έτσι άρχισε η ιστορία του κόσμου όπως τον ξέρουμε...


ΥΓ1: Θεωρώ αξιωματικά ίσως, ότι η θεωρητική φυσική στοιχειωδών σωματιδίων και η αστροφυσική είναι για την φαντασία μας εξίσου πολύτιμες όσο η τέχνη, η μουσική και το Θέατρο. Μας χαρίζουν μία πολύ καλύτερη αίσθηση του εαυτού μας και της θέσης μας στον κόσμο...

ΥΓ2: "Υπάρχουν υπερβολικά πολλά άστρα σε ορισμένα μέρη, ενώ αλλού δεν είναι αρκετά, όμως, δίχως άλλο, αυτό είναι κάτι που μπορεί χωρίς καθυστέρηση να διορθωθεί." (Mark Twain)

9 comments:

Anonymous said...

Καλησπέρα και εδώ.Δεν τα πολυκαταλαβα'ινω αλλά αυτό που είναι σίγουρο, ο μικρός μου μπαίνει με τα μπούνια στο Φυσικό Αθηνών(αυτό που ήθελε)
keep in touch
Kαλό Κυριακόβραδο

Yannis K. said...

Ωραια θεματα και μ'αρεσουν τα λι-τσι!
Ταχω ταραξει δηλαδη.
Καποτε μ'αρεσε και η Φυσικη αλλα υπεκυψα στα Μαθηματικα.
Κι ετσι εμεινα με τα λι-τσι....

乖哦 次哦么 人啊地哦

takis said...

Kati mi sxetiko..
Eida orismena posts sou NEGENTROPIST sto neoforum.gr kai mou aresan para polu oi pinakes pou paratheteis sto telos ton minumaton sou. Tha mporouses na baleis kapoio sxetiko link, opou uparxoun sugkentromenoi oloi autoi i kati tetoio?
Euxaristo polu ek ton proteron!

negentropist said...

Φίλε Πέτρο σου έχω στείλει μήνυμα.

Καλή επιτυχία στον μικρό σου !

negentropist said...

Αγαπητέ Yannis, νάσαι καλά και να θυμάσαι οτι όπου υπάρχουν κινέζικα, περιέργως εξαφανίζονται οι γάτες και οι σκύλοι στην ευρύτερη περιοχή, lol !

Στην Καντώνα της Κίνας έχουν ένα ρητό: " Τρώμε ότι έχει 4 πόδια, εκτός απο τα ... τραπέζια !"

Anonymous said...

:)
Έγραψες

Marina Tchankokides said...

Σ'ευχαριστώ γιά τίς πολύτιμες γνώσεις σου...είναι πλούτος!

Σκιά said...

Είδα φως και μπήκα και ειλικρινά αν και αδαής απο μαθηματικα και φυσική,αυτό που με γοήτευσε,είναι ο πλούτος της γνώσης,η λογοτεχνική υφή του λόγου σου και τα υπέροχα τραγούδια.
Ειλικρινά ευχαριστώ,που με κάνεις να νιώθω πλούσιος.

negentropist said...

Γειά σου Αλέξανδρε !

Χαίρομαι που συντονίστηκες με την ιδιοσυχνότητα των αναρτήσεων του ιστολογίου μου και σ'ευχαριστώ για τα θερμά σου λόγια :)

Σε χαιρετώ με ένα link:

Το Απόλυτο Δωρεάν Γεύμα

Σταύρος

:)