April 3, 2010

Fais moi mal




Στην πάνω φωτογραφία ο αξέχαστος Boris Vian με την καταπληκτική Magali Noël, γαλλίδα ηθοποιό τουρκικής καταγωγής, που ερμήνευσε το τραγούδι που ακούγεται στο παρακάτω video. Μετά το 1956, και για πάρα πολλά χρόνια,  είχε απαγορευτεί απο τα ΜΜΕ, επειδή οι στίχοι του Boris περιέγραφαν ένα σαδομαζοχιστικό επεισόδιο. Η τρομερή αίσθηση του χιούμορ που είναι διάχυτη στους στίχους, δεν έσωσε το τραγούδι απο τα νύχια της τότε  τρισάθλιας λογοκρισίας.

Το άκουγα πολύ σε ηλικία 17 - 18 ετών, ένα όμορφο καλοκαίρι στην Κέα (Τζιά). Απολαύστε το πιο κάτω,  σε ...  ελεύθερη μετάφραση ! 



Ανασηκώθηκε μόλις πλησίασα, κι όρθιος ήταν πολύ πιο κοντός

Σκέφτηκα :  "Τον έχω στο τσεπάκι μου, αυτός  ο μικρούλης είναι για το κρεβάτι μου"
 

Μου 'φτανε στον ώμο, αλλά ήταν στο σύνολο γεροδεμένος

Μ' ακολούθησε στο δωμάτιό μου, και φώναξα: "όρμα λύκε μου!"

Πόνεσέ με, Τζόνυ, ανέβασέ με στα ουράνια ...ζουμ!
πόνεσέ με, Τζόνυ, εμένα μ' αρέσει ο έρωτας που κανει μπουμ

(θα 'θελε να την πονέσει ...)

Δεν φορούσε πια παρά μόνο τις κάλτσες του, κάτι όμορφες κίτρινες με ρίγες μπλε
με κοιτούσε σαν χαζός, δεν καταλάβαινε τίποτα ο έρμος
και μου είπε απολογητικά:  "δεν θα πείραζα ούτε μύγα"
με εκνεύρισε, του άστραψα μια,  και τσίριξα με άγριο ύφος:

Πόνεσέ με, Τζόνυ, δεν είμαι μύγα εγω! ζζζζζζζζ
πόνεσέ με, Τζόνυ, μ' αρέσει ο έρωτας που κάνει μπουμ

(άντε να την πονέσεις ...)

Βλέποντας οτι δεν ερεθιζόταν, τον έβρισα άγρια, του έσουρα του κόσμου τις βρισιές
κι άλλους χαρακτηρισμούς πολύ πρωτότυπους ... αυτό άξαφνα τονε ξύπνησε και μου είπε :
"σταμάτα το παραλήρημα, με θεωρείς κακομοίρη ... τώρα θα σου δείξω τι πα να πει θρίλερ"

πόνεσέ με, Τζόνυ!
οχι με τα πόδια! .. ναιι !
πόνεσέ με,Τζόνυ!
δεν μου αρέσει ο έρωτας που κάνει μπινγκ

(την πόνεσε ...)

Ξανάβαλε το πουκαμισάκι του, το κουστούμι, τα παπουτσάκια του

και κατέβηκε τις σκάλες αφήνοντάς με, με ένα βγαλμένο ώμο

Για τέτοιου είδους υποκείμενα δεν αξίζει ο κόπος
τώρα έχω έναν πισινό γεμάτο μελανιές, και ποτέ πια δεν θα ξαναπώ:

πόνεσέ με, Τζόνυ ... στείλε με στα ουράνια ... ζουoυουμμμ
πόνεσέ με, Τζόνυ, μ' αρέσει ο έρωτας που κάνει μπουουουμ


(Ω! Τζόνυ ...)

Ω! τον παλιάνθρωπο, μπούχτισα !





















YΓ:
Κλικάρετε αδίστακτα τις 2 εικόνες!


:)

3 comments:

Anonymous said...

Α ρε τζόνη τι μας έκανες!

:))

Χρόνια Πολλά

KOSTAS PAP said...

Οι στίχοι είναι όντως πρωτότυποι και έχουν πολύ ενδιαφέρον αν εξετάσει κανείς μάλιστα τον χρόνο που παίχτηκε. Εγώ πάντως διασκέδασα πολύ. Καλή μέρα.

FarFromHere said...

Γυναικάρα!
Merci beaucoup που το βρήκες! =)
Απολαυστικότατο.